wiedza doświadczenie profesjonalizm
logo NMC

Zalety prowadzenia bloga firmowego

Zastanawialiście się kiedyś, co sprawia, że nowe blogi wyrastają jak grzyby po deszczu? Są ich tysiące na każdy temat. Pewnie myślicie: po co mam być kolejnym, który poświęca swój cenny czas? Jeśli tak, to źle myśleliście. Wartościowe, ciekawe i dobre teksty są potrzebne. Po co? Zaraz się tego dowiecie.

Jesteś ekspertem? Pokaż to!

Często posiadamy specjalistyczną wiedzę i praktykę w danej dziedzinie, a nie potrafimy przekazać tego innym. Blog idealnie się do tego nadaje. Można na nim publikować eksperckie artykuły, raporty, a także dzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi. Jeśli Twoje teksty będą wartościowe, Twoja pozycja zawodowa wzrośnie. Inni z pewnością to docenią. Dzięki temu znajdziesz kolejnych klientów.

Generuj ruch na stronie

Prowadzenie bloga pozytywnie wpływa na pozycjonowanie organiczne Twojej strony internetowej. Należy jednak pamiętać, żeby teksty były wysokiej jakości i by nie zamieszczać wpisów czysto reklamowych. Nie o to bowiem chodzi w blogowaniu. Teksty na bloga muszą być oryginalne, a nie przepisane. To niby oczywistość, ale wciąż wiele osób o tym nie wie. A kopiowanie innych stron zamiast zwiększyć ruch na naszej stronie prowadzi do jej banowania przez Google.

Prowadzenie bloga wspiera promocję marki

Na blogu firmowym można pokazać wartości, jakim hołduje dana marka. To także świetne źródło informacji o naszej firmie. Można nie tylko pokazywać nowe produkty czy usługi, ale i przedstawić historię powstania i rozwoju firmy.

Zalety prowadzenia bloga firmowego są niewątpliwe. Jednak przy prowadzeniu bloga trzeba pamiętać, żeby robić to w miarę regularnie i dbać o jakość merytoryczną i językową tekstów. Zawsze możesz też skorzystać z profesjonalnej pomocy. Nasza agencja reklamowa chętnie zajmie się prowadzeniem specjalistycznego bloga dla Twojej firmy.

 

Monika Borkowska

<<wstecz