wiedza doświadczenie profesjonalizm
logo NMC


Zalety prowadzenia bloga firmowego

Zastanawialiście się kiedyś, co sprawia, że nowe blogi wyrastają jak grzyby po deszczu? Są ich tysiące na każdy temat. Pewnie myślicie: po co mam być kolejnym, który poświęca swój cenny czas? Jeśli tak, to źle myśleliście. Wartościowe, ciekawe i dobre teksty są pot(...)
2017-07-08    Monika Borkowska

Fidget spinner czyli jak zaplanować fenomen

Słyszeliście o fidget spinnerze? To hit ostatnich tygodni, który szturmem wkradł się na nasze podwórka i zdobywa błyskawiczną popularność nie tylko wśród dzieci i młodzieży. Ta trójkątna zabawka składa się z połączonych metalem lub plastikiem łożysk, (...)
2017-06-19    Monika Borkowska

Czym jest cobranding?

 Co-branding to współdziałanie przedsiębiorstw, które ma na celu wprowadzenie na rynek produktu sygnowanego przez minimum dwie marki partnerskie. Współtworzą one markę co-brandingową. Co należy podkreślić, co-branding wyklucza wspó(...)
2017-04-18    

Ile kosztuje dobry tekst?

Pisać teksty potrafi chyba każdy. Jednak większość z nich nie jest skuteczna, a co za tym idzie nie przynosi firmie wymiernych korzyści. Warto więc zainwestować w skuteczny copywriting. Skuteczny czyli jaki? Taki, który pozwoli zwiększyć sprzedaż
2017-02-09    Monika Borkowska

Dobre logo czyli jakie?

Logo firmy jest niemal tak samo ważne, jak jej nazwa. Pozwala przede wszystkim na szybkie odróżnienie od konkurencji i na łatwiejsze zapamiętanie marki. Jest również częścią identyfikacji wizualnej firmy. Warto więc wiedzieć, jakie cechy posiada dobre logo.P(...)
2017-01-26    Monika Borkowska

Po co firmie rebranding?

Rebranding to jedna z popularniejszych metod odświeżania wizerunku. To inaczej zmiana marki polegająca na jej przebudowaniu. Koncentruje się na zmianie wizerunku przez zmianę poszczególnych elementów. Zwykle modyfikacjom ulegają: kolorystyka, symbol, g(...)
2016-12-19    Monika Borkowska

Przykłady sloganów reklamowych

Stworzenie skutecznego sloganu reklamowego to prawdziwa sztuka. Wiele kultowych sloganów zostało stworzonych przez wybitnych polskich pisarzy. Ich pomysłowość sprawiła, że zapisali się na kartach historii reklamy na zawsze. Poniżej przedstawiamy najlepsze slogany reklamowe,(...)
2016-12-05    Monika Borkowska

Fotografia nieruchomości

Fotografia nieruchomości jest tym co najbardziej przyciąga uwagę przyszłych klientów na stronach deweloperów i agencji nieruchomości. I choć wygląd nie jest najważniejszym kryterium – liczy się bowiem przede wszystkim cena, powierzchnia czy lokalizacja nieruch(...)
2016-11-27    Monika Borkowska

Jak wybrać agencję reklamową?

Rynek agencji reklamowych w Polsce jest bardzo dobrze rozwinięty. Są zarówno agencje lokalne, jak i ogólnopolskie, typu full service oraz te, które posiadają wąskie specjalizacje. Zróżnicowane są też stawki. Jak więc wybrać dobrą agencję?Cechy(...)
2016-11-20    Monika Borkowska

Czego nie publikować na Facebooku firmowym?

Coraz więcej firm zakłada swoje profile na Facebooku. Liczą przede wszystkim na to, że będzie to kolejne miejsce, które przyciągnie klientów. Jednak prowadzenie profilu firmowego na FB nie jest prostym zadaniem.Czego unikać na firmowym Facebook(...)
2016-11-13    Monika Borkowska

Responsywna strona internetowa. Dlaczego warto ją mieć?

Zdarzyło Wam się kiedyś wejść na stronę internetową, której zawartości nie możecie przeczytać na tablecie czy smartfonie? Ja z takim problemem stykam się dość regularnie. Dlaczego tak jest? Otóż taka stona nie jest responsywna czyli nie ma możliwości pełnego jej prz(...)
2016-11-06    Monika Borkowska

Slogan reklamowy

Dobry slogan reklamowy potrafi skutecznie rozsławić markę i zwiększyć zasięg oddziaływania marketingowego firmy. Jak stworzyć atrakcyjny slogan reklamowy, który przełoży się na popularność marki, a w dalszej perspektywie na lepsze wyniki finansowe sprzedaży danego pro(...)
2016-10-28    Monika Borkowska

Jak stworzyć nazwę dla firmy?

Naming to tworzenie nazw zarówno firm, jak i produktów czy usług. Wbrew pozorom nie jest to zadanie łatwe. Warto pamiętać, że dobra nazwa to podstawa silnej marki. Skuteczny naming firmy rządzi się swoimi prawami, warto więc przestrzegać jego kilku podstawowych cech(...)
2016-10-23    Monika Borkowska